ختم رسیدگی به پرونده امیر تتلو | متهم: می‌خواستم برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کنم رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟ دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم روی آنتن می‌رود چهارمین حمله مقاومت عراق به یک پایگاه رژیم صهیونیستی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به غرب رفح پنج شهید برجای گذاشت + فیلم (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) المیادین جزییات موافقت حماس با طرح آتش بس پیشنهادی را منتشر کرد آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح دبیرکل اتحادیه عرب: اسرائیل برای رفح نقشه شومی دارد حمله پهپادی دیگر مقاومت عراق به اهداف اسرائیلی؛ این‌بار جولان اشغالی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد
سرخط خبرها
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

انتخاب سرنوشت، تعیین‌کننده تحقق مطالبات عامه مردم خواهد بود

  • کد خبر: ۱۸۳۶۱
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
انتخاب سرنوشت، تعیین‌کننده تحقق مطالبات عامه مردم خواهد بود
دکتر جعفر مروارید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، برای شرکت پرشور اصحاب فرهنگ و هنر استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر جعفر مروارید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، برای شرکت پرشور اصحاب فرهنگ و هنر استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به نام خدا

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر اندیشه و تعالیم دین مبین اسلام و برآمده از آرای مردم و شهروندان است. بی‌شک این پشتوانه مردمی، زمینه‌ساز تحقق عینی دستورات و اندیشه‌های اسلامی خواهد بود. تاریخ ایران نشان می‌دهد هر جا حضور و نقش‌آفرینی مردم پررنگ و جدی بوده زمینه توسعه همه‌جانبه کشور نیز فراهم آمده است.

از مهم‌ترین مؤلفه‌های انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی فرهنگی، نقش و جایگاه مردم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان بوده است. برگزاری انتخابات پرشور در طول چهل سال گذشته نشان از اعتماد عمومی مردم به نظام بوده است. این مسئله، محور اصلی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید. همچنین بنابر مبانی نظری و اندیشه‌ای رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، مراجعه به آراء مردم، بخشی مهم از فلسفه سیاسی اسلام، به شمار می‌رود.

مردم‌سالاری مبتنی بر آرای دینی الگویی برتر و آزمون شده با نتایج موفق در میان تمام نظام‌های سیاسی جهان و چالشی بزرگ برای آنهاست. تلاش نظام‌های رسانه‌ای جهان در راستای تضعیف مشارکت مردم در انتخابات، نشان از اهمیت ویژه حضور مردم در شرایط حاضر دارد. در چنین شرایطی تلاش در جهت خنثی کردن سم‌پاشی‌های بیگانگان و معاندان، وظیفه‌ای سیاسی و اجتماعی است که بر عهده گروه‌های مرجع فکری و اجتماعی است. یکی از گروه‌های مرجع تأثیرگذار و مورد وفاق آحاد جامعه ایرانی هنرمندان و اهالی فرهنگ هستند.

در راستای پیشرفت روزافزون کشور انتظار می‌رود هنرمندان عزیز و فرهیخته استان خراسان، دو وظیفه سیاسی و اجتماعی خویش را ایفا نمایند: تلاش در جهت افزایش شور و نشاط سیاسی لازم و دادن انگیزه و امید به مردم در جهت حضور فعال در فرایند مهم انتخابات و دیگر، آشنا کردن ایشان با شاخص‌های اصلی و مهم برای تحقق انتخاب درست؛ شاخص‌هایی که در محورهایی چون التزام عملی، ویژگی‌های اقتصادی، سیاسی، عملکرد و تخصص و رعایت اخلاق و شئون نمایندگی از سوی مقام معظم رهبری تبیین گردیده است.

در شرایط کنونی به‌ویژه پس از شهادت سردار رشید اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شرایطی ویژه برای وحدت‌آفرینی فراهم آمده است. برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی بی‌بدیل برای نشان دادن اتحاد و انسجام نظام اسلامی است.

اینجانب از همه اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی به عنوان پرچمداران ادب و اندیشه دعوت می‌کنم ضمن حضور پرشور در انتخابات وظیفه مهم خویش را در زمینه تقویت وحدت ایفا نمایند. انتخاب سرنوشت، حقی بدیهی است که تعیین‌کننده تحقق مطالبات عامه مردم خواهد بود و ان ‌شاءالله انتخاب درست و با مشارکت گسترده زمینه‌ساز توسعه روزافزون کشور خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->